Office Manager met boekhoudkundige ervaring


Werkervaring

Aantal jaar relevante werkervaring als Office Manager en/of Administratief Boekhoudkundig Medewerker;

Capaciteiten

Je kunt gestructureerd en zelfstandig werken. Je hebt een servicegerichte en proactieve instelling en je hebt een gemotiveerde en flexibele houding t.a.v. van verschillende werkzaamheden.

Vaardigheden

Ervaring met het ERP systeem ISAH is een pré. Gedegen kennis en ervaring met het Ms Office-pakket, met name Excel;

Diploma

Mbo werk- en denkniveau en bezit een diploma basis boekhouden;

Kennis

Goed inzicht in de financieel administratieve en bedrijfseconomische processen in een organisatie;

Taal

Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

Over de vacature

Voor onze relatie in de regio Noord-Holland (omgeving Alkmaar - Heerhugowaard) zijn wij per direct op zoek naar een Office Manager met ervaring als administratief boekhoudkundig medewerker voor 24 - 28 uur per week.

Als Office Manager / Administratief Boekhoudkundig Medewerker ondersteun je de Financial Controller op alle voorkomen werkzaamheden op kantoor en de boekhoudkundig. Je voert deze werkzaamheden zelfstandig en met eigen verantwoordelijkheid uit en je ontvangt directe leiding van de Financial Controller.

Wat zijn de voorwaarden?

Contract

In eerste instantie een jaarcontract en bij gebleken geschiktheid een vast dienstverband;

Arbeidsvoorwaarden

Pensioenregeling PMT Pensioenfonds Metaal & Techniek.

Extra's

25 vakantiedagen;

Vergoeding

Salarisindicatie €2.500,00 - €3.500,00 per maand;

Werktijden

24-28 urige werkweek. De werkdagen worden verdeeld over 4 (of 5) dagen en vast op de maandag en vrijdag. De werktijden zijn eventueel onder schooltijd;