arrow_drop_up arrow_drop_down
testimonial

Reviews

Trots op onze samenwerking met onze opdrachtgevers!

Wendy Kerssens Social Advertising

Ik noem Top HR desk altijd mijn mobiele HR-Adviseur! 

Voor ik Nicole en Astrid inhuurde, werd de salarisbetaling van mijn medewerkers geregeld door mijn administratiekantoor. Op zich niets mis mee, maar toch konden ze me soms niet optimaal adviseren. Als het ging om arbeidscontracten bijvoorbeeld. 

TOP HR desk doet dat wél. Zij vullen een gat, ook voor de kleinere ondernemer zoals ik. 

Voor de reguliere klussen heb ik een abonnement afgesloten en als er andere issues spelen, betaal ik daar extra voor. Wat overigens niet wil zeggen dat bij elk telefoontje de teller meteen gaat lopen. Zo zitten ze niet in elkaar.

Door TOP HR desk heb ik ontdekt hoe belangrijk de menselijke kant van HR eigenlijk is.

Het gaat om zoveel meer dan een kloppende salarisstrook.

Astrid en Nicole vullen dat perfect in. Ze zijn sowieso supergoed in hun vak en ze zoeken heel professioneel uit hoe zaken voor alle partijen goed geregeld kunnen worden. Ook mijn medewerkers kunnen met vragen bij Nicole en Astrid aankloppen. En als iets buiten hun kennisgebied valt, dan hebben ze een goed netwerk achter de hand.

Echt, ik beveel TOP HR desk aan bij ieder bedrijf dat er geen eigen HR-afdeling op nahoudt!

Wendy Kerssens, eigenaar  van Wendy Kerssens Social Advertising
WARA Project Framing
Onze nieuwe financieel adviseur bracht ons eind 2018 in contact met TOP HR desk. 

We waren al een tijd niet tevreden over de service van onze toenmalige HR-Adviseur, bij een groter regionaal kantoor. De beslissing om hiervoor over te stappen naar Astrid en Nicole

was dus snel genomen. Inmiddels hebben zij alles rond onze personeels-, verzuim- en salarisadministratie strak georganiseerd, ook digitaal.

Arbeidscontracten zijn aangepast; alles wat nodig is staat erin volgens de wet- en regelgeving. Dat levert ons alles bij elkaar natuurlijk veel tijd en gemak op. Daarnaast beheren onze medewerkers nu zelf online hun vrije dagen. Als dit botst met de vakantie van een collega belandt dit niet meer meteen op mijn bordje, maar lossen ze dat onderling op. Ook bij het

vertrek van een werknemer heeft TOP HR desk de touwtjes in handen genomen.

Dat scheelde echt kopzorgen.

 De begeleiding van Astrid en Nicole is heel professioneel. Op elke vraag krijg ik vlot antwoord 

en ik voel me daarbij altijd serieus genomen als ondernemer. Voor een zelfs wat lagere prijs

dan hiervoor krijgen we duidelijk meer waar voor ons geld.

Het serviceniveau van TOP HR desk is hoger en er valt niet na elk telefoontje

een factuur op de mat. 

Kortom, de overstap naar TOP HR desk is voor WARA heel goed uitgepakt. Een prima zet!

José van Tunen – Mede-eigenaar van WARA Project Framing

Luns - Van der Velden Advocaten

Bijzonder om zoveel vertrouwen te hebben in iemand die je nooit hebt ontmoet. Dat geldt wat ons betreft voor Nicole de Lange en Astrid Verburg van TOP HR desk. Uitstekende HR-adviseurs, ook in deze onzekere coronaperiode.
In vijf jaar tijd is ons advocatenkantoor gegroeid van een tweemansbedrijf naar een grotere organisatie. Eerst deden mijn zakelijke partner en ik de HR-zaken zelf, wat eigenlijk prima ging. Tot we tegen uitval van een medewerker aanliepen en we moesten toegeven dat we dit probleem als strafrechtadvocaten niet konden oplossen. Via onze boekhouder kwamen we in contact met Nicole. Zelfs aan de telefoon hadden we direct een goed gevoel bij haar.

Ze luisterde, vroeg door en verwees ons naar de juiste specialist.
Dit zette aan tot nadenken: misschien werd het tijd om het HR-beheer uit handen te geven.

Ons kantoor werd eigenlijk te groot en te divers om zaken als verlof en verzuim

uit de losse pols te regelen.
 Dankzij TOP HR desk hebben we nu een goed HR-systeem staan en daar zijn we heel blij mee. Daarnaast kunnen we met uiteenlopende vragen bij Nicole en Astrid terecht. Ze communiceren helder, zijn probleemloos bereikbaar en handelen snel. Wat zij adviseren, doen we en daar hebben we nog geen moment spijt van gehad.

Noor Luns – Partner bij Luns - Van der Velden Advocaten 

Allrig Group

Nicole de Lange en Astrid Verburg van TOP HR desk vormen samen een goede mix van

HR-specialisaties. Daardoor kunnen ze Allrig over veel onderwerpen adviseren. En ze denken stappen vooruit. Zo waren ze er ook in deze coronaperiode vlot bij om ons te wijzen op de mogelijkheden die er zijn. En eerder attendeerden ze ons op het Generatiepact Metaal & Techniek, een regeling in onze CAO. 

Eén van onze medewerkers maakt daar nu gebruik van en binnenkort volgt een tweede.
 Allrig werkt al langer samen met Astrid en Nicole. Toen onze interne HR-Manager ruim een jaar geleden vertrok, werd besloten de personeelsadministratie uit te besteden. De keuze hiervoor viel op Astrid en Nicole en dat bevalt nog altijd uitstekend. Begin 2020 hebben we de salarisadministratie van ons administratiekantoor naar TOP HR desk overgeheveld.

Dat liep heel soepel.
 Nu hebben we alles op één logische plek en fungeer ik als doorgeefluik voor TOP HR desk.

Ze zijn altijd prima bereikbaar en acteren snel.

We communiceren per telefoon of mail, en zo nodig ook op afspraak.
 De volgende stap is dat TOP HR desk gaat bouwen aan meer structuur rond onze individuele werknemers. Zij nemen dan ook de functioneringsgesprekken voor hun rekening, plus de opleidings- en persoonlijke ontwikkelplannen. Een mooie toevoeging!

Peter Brakenhoff – Controller bij Allrig
Vitalics
Als ondernemer je eerste medewerker in dienst nemen is toch een soort mijlpaal. Iets heel anders dan werken met een flexibele schil, wat ik al jaren gewend was bij Vitalics. 

Toen ik overwoog om een veelbelovende stagiaire een baan aan te bieden, kreeg ik van Astrid vooraf al wat nuttige tips. Net rond die tijd startten Nicole en Astrid met TOP HR desk en de service die ze aanboden leek me wel handig.

Maar hóe handig werd me pas later echt goed duidelijk. Letterlijk alles was nieuw voor me en Astrid en Nicole introduceerden me stap voor stap in de wereld van het werkgeverschap. Opstellen van het arbeidscontract, overmaken van salaris en op tijd de juiste hoeveelheid loonbelasting betalen.

In het begin stuurden ze me daarvoor zelfs reminders. Nu zijn ze vooral mijn adviseur en kan ik hen alle vragen op personeelsgebied stellen. Bijvoorbeeld over contractaanpassingen bij verlenging. Ze weten precies wat logisch is en wat je mag verwachten van een medewerker.

Een superservice voor een heel betaalbare vaste prijs per maand per medewerker.

De kans is groot dat ik op termijn voor Vitalics nog meer personeel ga aannemen en dat laat ik administratief zeker weer door TOP HR desk organiseren.

Julien Pieterse   - Eigenaar van Vitalics 

Cookiebeleid