arrow_drop_up arrow_drop_down
testimonial

Reviews

Trots op onze samenwerking met onze opdrachtgevers!

Of je nu een organisatie bent met 200, 20 of 2 medewerkers, personeelszaken moeten op orde zijn en professioneel geregeld worden.
 Wet- en regelgeving van personeelszaken is complex en je wilt te allen tijde voorkomen dat je, per ongeluk, een fout maakt in contracten of anderszins. Toen wij vorig jaar de financiële administratie bij een nieuwe partij onderbrachten, kregen wij het advies om voor onze HRM-zaken de samenwerking aan te gaan met TOP HR desk. Dat advies hebben wij overgenomen. Onze HRM-zaken zijn nu volledig gedigitaliseerd en goed ingeregeld. Het voelt fijn om dat zo voor elkaar te hebben!

Wat Astrid en Nicole nog meer voor je kunnen betekenen, ontdekten we aan het begin van de Covid-19 pandemie. Ze namen meteen contact op, om ons te informeren en te vragen wat we nodig hadden. Het meedenken en even samen sparren heb ik als zeer prettig ervaren.
Onze maatschap is geen ingewikkelde organisatie en toch is het fijn om te weten dat we op TOP HR desk kunnen terugvallen als er wél een keer iets aan de hand is. Het voelt gewoon als een solide eigen HRM-afdeling.

Monique Eigenraam – Manager Maatschap Kaakchirurgie Noord-Holland Noord

Eerlijk gezegd wist ik niet wat TOP HR desk allemaal voor ons kon doen. Ik vroeg Astrid en Nicole weleens om advies bij vraagstukken rond het functioneren van een medewerker of over een arbeidscontract, maar al onze verdere hr-zaken liet ik door andere partijen regelen. “Dat kunnen wij ook, hoor”, zeiden ze, toen dat een keer ter sprake kwam. En eigenlijk was dat een stuk praktischer dan die versnippering.
Inmiddels doet TOP HR desk voor ons de personeels- en salarisadministratie, inclusief de arbeidscontracten. Daarnaast begeleiden ze gesprekken met medewerkers als dat nodig is en hebben ze mij handvatten gegeven om eindejaargesprekken te documenteren. Die doen we zelf, maar nu met een goede structuur.

Ik ben heel tevreden over de overstap naar TOP HR desk en mijn medewerkers ook. Voor hen is alles een stuk inzichtelijker geworden; gespreksverslagen staan nu bijvoorbeeld online.
Waar ik echt door ben verrast, is de waakzaamheid van Nicole en Astrid. Er ontgaat ze niets. Als een contract binnenkort afloopt, attenderen ze mij daar tijdig op. En toen de coronasteunmaatregelen bekend werden, stuurden ze me direct een samenvatting toe. Bovendien reageren ze altijd snel op vragen en komen ze direct tot de kern. Die resultaatgerichtheid, daar hou ik van. Soms doet dat even pijn, maar het zorgt wel voor duidelijkheid.
 Alle personeelszaken op één plek, ik ben er blij mee. En dat de totale kosten daarvan zelfs iets lager uitpakken, is een extra bonus.

Joost Baljé – Directeur H2X Communicatie (Heerhugowaard)
Jan Gelijsteen

EDS is een jonge onderneming die voor andere bedrijven oplossingen ontwerpt en in elke gewenste hoeveelheid produceert, waardoor zij hun producten efficiënter en goedkoper kunnen vermarkten. Op die manier realiseren wij voor onze opdrachtgevers een cruciale verbeterslag. Dit doen we met acht medewerkers en twee stagiaires. In 2019 ben ik aangehaakt om de administratie van EDS te ondersteunen, inclusief alle hr-gerelateerde zaken. Als voormalig directeur-inkoop miste ik op dit gebied toch wel specifieke kennis. Voor de professionalisering die EDS voor ogen had, was het daarom verstandig om externe HR-begeleiding in te schakelen. Die vonden we ruim een half jaar geleden bij TOP HR desk.

Inmiddels hebben Nicole en Astrid al veel werk opgepakt. Ze reviewen en updaten de bestaande arbeidscontracten, professionaliseren onze arbeidsvoorwaarden en staan ons bij met de aanvraag van NOW-regelingen. Daarnaast zijn ze actief betrokken bij de komende midterm- en eindejaargesprekken, en houden ze in Nmbrs onze salarisadministratie bij. Binnenkort gaan we nog een stap verder en laten we ook onze arbo-zaken via TOP HR desk lopen.

Astrid en Nicole zijn voor ons dus belangrijk in de uitvoering, maar hun rol als HR-Adviseur is net zo relevant. Het was bijvoorbeeld prettig om met hen te kunnen sparren over de invulling van een openstaande functie. Ook zijn ze nu nauw betrokken bij de bouw van een salarishuis, waarmee we competitief willen blijven in de markt.

De bereikbaarheid van TOP HR desk is optimaal. Als ik een bericht stuur, kan ik erop vertrouwen dat ik snel een adequaat antwoord krijg. Ook heb ik gemerkt dat ze een uitstekend netwerk achter zich hebben voor de oplossing van vraagstukken die niet tot hun expertise horen. Wij zijn dus meer dan tevreden over hun dienstverlening.

Jan Gelijsteen - Operations manager EDS Casting & Forging (Amsterdam)

Wendy Kerssens Social Advertising

Ik noem Top HR desk altijd mijn mobiele HR-Adviseur! 

Voor ik Nicole en Astrid inhuurde, werd de salarisbetaling van mijn medewerkers geregeld door mijn administratiekantoor. Op zich niets mis mee, maar toch konden ze me soms niet optimaal adviseren. Als het ging om arbeidscontracten bijvoorbeeld. 

TOP HR desk doet dat wél. Zij vullen een gat, ook voor de kleinere ondernemer zoals ik. 

Voor de reguliere klussen heb ik een abonnement afgesloten en als er andere issues spelen, betaal ik daar extra voor. Wat overigens niet wil zeggen dat bij elk telefoontje de teller meteen gaat lopen. Zo zitten ze niet in elkaar.

Door TOP HR desk heb ik ontdekt hoe belangrijk de menselijke kant van HR eigenlijk is.

Het gaat om zoveel meer dan een kloppende salarisstrook.

Astrid en Nicole vullen dat perfect in. Ze zijn sowieso supergoed in hun vak en ze zoeken heel professioneel uit hoe zaken voor alle partijen goed geregeld kunnen worden. Ook mijn medewerkers kunnen met vragen bij Nicole en Astrid aankloppen. En als iets buiten hun kennisgebied valt, dan hebben ze een goed netwerk achter de hand.

Echt, ik beveel TOP HR desk aan bij ieder bedrijf dat er geen eigen HR-afdeling op nahoudt!

Wendy Kerssens - eigenaar van Wendy Kerssens Social Advertising
WARA Project Framing
Onze nieuwe financieel adviseur bracht ons eind 2018 in contact met TOP HR desk. 

We waren al een tijd niet tevreden over de service van onze toenmalige HR-Adviseur, bij een groter regionaal kantoor. De beslissing om hiervoor over te stappen naar Astrid en Nicole

was dus snel genomen. Inmiddels hebben zij alles rond onze personeels-, verzuim- en salarisadministratie strak georganiseerd, ook digitaal.

Arbeidscontracten zijn aangepast; alles wat nodig is staat erin volgens de wet- en regelgeving. Dat levert ons alles bij elkaar natuurlijk veel tijd en gemak op. Daarnaast beheren onze medewerkers nu zelf online hun vrije dagen. Als dit botst met de vakantie van een collega belandt dit niet meer meteen op mijn bordje, maar lossen ze dat onderling op. Ook bij het

vertrek van een werknemer heeft TOP HR desk de touwtjes in handen genomen.

Dat scheelde echt kopzorgen.

 De begeleiding van Astrid en Nicole is heel professioneel. Op elke vraag krijg ik vlot antwoord 

en ik voel me daarbij altijd serieus genomen als ondernemer. Voor een zelfs wat lagere prijs

dan hiervoor krijgen we duidelijk meer waar voor ons geld.

Het serviceniveau van TOP HR desk is hoger en er valt niet na elk telefoontje

een factuur op de mat. 

Kortom, de overstap naar TOP HR desk is voor WARA heel goed uitgepakt. Een prima zet!

José van Tunen – Mede-eigenaar van WARA Project Framing

Luns - Van der Velden Advocaten

Bijzonder om zoveel vertrouwen te hebben in iemand die je nooit hebt ontmoet. Dat geldt wat ons betreft voor Nicole de Lange en Astrid Verburg van TOP HR desk. Uitstekende HR-adviseurs, ook in deze onzekere coronaperiode.
In vijf jaar tijd is ons advocatenkantoor gegroeid van een tweemansbedrijf naar een grotere organisatie. Eerst deden mijn zakelijke partner en ik de HR-zaken zelf, wat eigenlijk prima ging. Tot we tegen uitval van een medewerker aanliepen en we moesten toegeven dat we dit probleem als strafrechtadvocaten niet konden oplossen. Via onze boekhouder kwamen we in contact met Nicole. Zelfs aan de telefoon hadden we direct een goed gevoel bij haar.

Ze luisterde, vroeg door en verwees ons naar de juiste specialist.
Dit zette aan tot nadenken: misschien werd het tijd om het HR-beheer uit handen te geven.

Ons kantoor werd eigenlijk te groot en te divers om zaken als verlof en verzuim

uit de losse pols te regelen.
 Dankzij TOP HR desk hebben we nu een goed HR-systeem staan en daar zijn we heel blij mee. Daarnaast kunnen we met uiteenlopende vragen bij Nicole en Astrid terecht. Ze communiceren helder, zijn probleemloos bereikbaar en handelen snel. Wat zij adviseren, doen we en daar hebben we nog geen moment spijt van gehad.

Noor Luns – Partner bij Luns - Van der Velden Advocaten 

Allrig Group

Nicole de Lange en Astrid Verburg van TOP HR desk vormen samen een goede mix van

HR-specialisaties. Daardoor kunnen ze Allrig over veel onderwerpen adviseren. En ze denken stappen vooruit. Zo waren ze er ook in deze coronaperiode vlot bij om ons te wijzen op de mogelijkheden die er zijn. En eerder attendeerden ze ons op het Generatiepact Metaal & Techniek, een regeling in onze CAO. 

Eén van onze medewerkers maakt daar nu gebruik van en binnenkort volgt een tweede.
 Allrig werkt al langer samen met Astrid en Nicole. Toen onze interne HR-Manager ruim een jaar geleden vertrok, werd besloten de personeelsadministratie uit te besteden. De keuze hiervoor viel op Astrid en Nicole en dat bevalt nog altijd uitstekend. Begin 2020 hebben we de salarisadministratie van ons administratiekantoor naar TOP HR desk overgeheveld.

Dat liep heel soepel.
 Nu hebben we alles op één logische plek en fungeer ik als doorgeefluik voor TOP HR desk.

Ze zijn altijd prima bereikbaar en acteren snel.

We communiceren per telefoon of mail, en zo nodig ook op afspraak.
 De volgende stap is dat TOP HR desk gaat bouwen aan meer structuur rond onze individuele werknemers. Zij nemen dan ook de functioneringsgesprekken voor hun rekening, plus de opleidings- en persoonlijke ontwikkelplannen. Een mooie toevoeging!

Peter Brakenhoff – Controller bij Allrig
Vitalics
Als ondernemer je eerste medewerker in dienst nemen is toch een soort mijlpaal. Iets heel anders dan werken met een flexibele schil, wat ik al jaren gewend was bij Vitalics. 

Toen ik overwoog om een veelbelovende stagiaire een baan aan te bieden, kreeg ik van Astrid vooraf al wat nuttige tips. Net rond die tijd startten Nicole en Astrid met TOP HR desk en de service die ze aanboden leek me wel handig.

Maar hóe handig werd me pas later echt goed duidelijk. Letterlijk alles was nieuw voor me en Astrid en Nicole introduceerden me stap voor stap in de wereld van het werkgeverschap. Opstellen van het arbeidscontract, overmaken van salaris en op tijd de juiste hoeveelheid loonbelasting betalen.

In het begin stuurden ze me daarvoor zelfs reminders. Nu zijn ze vooral mijn adviseur en kan ik hen alle vragen op personeelsgebied stellen. Bijvoorbeeld over contractaanpassingen bij verlenging. Ze weten precies wat logisch is en wat je mag verwachten van een medewerker.

Een superservice voor een heel betaalbare vaste prijs per maand per medewerker.

De kans is groot dat ik op termijn voor Vitalics nog meer personeel ga aannemen en dat laat ik administratief zeker weer door TOP HR desk organiseren.

Julien Pieterse - Eigenaar van Vitalics 

Cookiebeleid