Office Manager met boekhoudkundige ervaring

(24 -28 u.p.w)

Mbo niveau 4

Je beschikt over een mbo-niveau 4 werk- en denkniveau en je hebt bij voorkeur affiniteit met financiële administratie en dus ook cijfermatig inzicht!

Competenties

Je bent klantvriendelijk, beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent flexibel. Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. 

Taal

Je beheerst goed de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Capaciteiten

Jij hebt een goed inzicht in de financieel administratieve en bedrijfseconomische processen in een organisatie

Systemen

Ervaring met het ERP systeem ISAH is een pré! Verder heb je kennis en ervaring met het Ms Office-pakket, met name Excel;

Achtergrond

Aantal jaar relevante werkervaring als Office Manager en/of Administratief Boekhoudkundig Medewerker

Over de vacature

Voor onze relatie in de regio Noord-Holland (omgeving Alkmaar - Heerhugowaard) zijn wij per direct op zoek naar een Office Manager met ervaring als administratief boekhoudkundig medewerker voor 24 – 28 uur per week. 

Als Office Manager / Administratief Boekhoudkundig Medewerker ondersteun je de Financial Controller op alle voorkomen werkzaamheden op kantoor en de boekhoudkundig. Je voert deze werkzaamheden zelfstandig en met eigen verantwoordelijkheid uit en je ontvangt directe leiding van de Financial Controller.

Je werkzaamheden op een rijtje:

  • Ontvangst van bezoekers;
  • Beantwoordt de telefoon, screent en verbindt door en neemt berichten aan;
  • Correcte dagelijkse postverwerking en mailboxbeheer;
  • Zorgt voor circulatie en fiattering van de binnenkomende facturen binnen de organisatie;
  • Bereid algemeen werkoverleg voor d.m.v. een agenda en notuleert het werkoverleg;
  • Verantwoordelijk voor het beheer van de kas;
  • Bewaakt en beheert de voorraad van kantoorartikelen, huishoudelijke artikelen en verbruiksartikelen;
  • Het boeken van accommodaties, vervoer en vluchten voor medewerkers en de daarbij benodigde visa regelen;
  • Beheer van het wagenpark; Kilometer administratie bijhouden, onderhoud plannen, APK keuringen van de auto’s bijhouden en verzekeringspapieren van de auto’s up to date houden;
  • Boeken en verwerken urenadministratie direct personeel;
  • Verwerken urenregistratie direct personeel;
  • Boeken en verwerken urenadministratie uitzendkrachten en ZZP’ers;
  • Controleren van inkoopfacturen voor de projectadministratie;
  • Voorbereiden verkoopfacturatie;
  • Uitvoeren overige administratieve werkzaamheden.

Wat zijn de voorwaarden?

Vergoeding

Salarisindicatie €2.500,00 - €3.500,00 per maand;

Werktijden

  • Werkdagen verdeeld over 4 (of 5) dagen en vast op de maandag en vrijdag;
  • 24-28 urige werkweek;
  • Werkdagen verdeeld over 4 (of 5) dagen en vast op de maandag en vrijdag; 
  • Werktijden eventueel onder schooltijd;
  • Team

    Leuke personeelsuitjes, gezellige borrels en padellen wij met regelmaat met alle collega’s.

    Overige

  • In eerste instantie een jaarcontract en bij gebleken geschiktheid een vast dienstverband;
  • Cao Metaal & Techniek;
  • 25 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling PMT Pensioenfonds Metaal & Techniek.
  • Zin om door te groeien?

    Ben jij de Office Manager met boekhoudkundige affiniteit die wij zoeken? Mail dan een knallende motivatiebrief + CV naar info@tophrdesk.nl 

    Of bel voor meer informatie met TOP HR desk: 072 531 54 64.