Administratief Medewerker Binnendienst  (24 - 32 uur)

Over de vacature

Ben jij goed met cijfers, een kei in documenten bijhouden en het maken van een strakke planning? Of in elk geval niet bang voor een goed gevulde inbox en een paar Excel-tabellen? Top! Dan hebben wij misschien wel de perfecte plek voor jou.

Voor een gezellig en professioneel bedrijf in de regio Alkmaar zoeken we een Administratief Medewerker Binnendienst die wel wat weet van aanpakken en ons team kan versterken van 24-32 uur per week. Ons werk doen we serieus, maar we nemen onszelf gelukkig niet té serieus. 

 

Klinkt dit als jouw ideale baan? Stuur ons dan snel jouw cv en motivatie naar info@tophrdesk.nl en wie weet verwelkomen we jou binnenkort als onze nieuwe Administratief Medewerker Binnendienst topper! 🚀

Wat bieden wij jou?

💰 Een marktconform salaris passend bij jouw ervaring en opleiding, denk aan ongeveer € 2.450 en € 2.900 bruto per maand.
🏡 Een tijdelijk contract met de intentie tot een vast dienstverband.
🎉 En natuurlijk een gezellig team!
📈 De ruimte om verder te ontwikkelen.

Wat zoeken wij in jou?

  • Klantgerichte instelling
  • Digitaal vaardig.
  • Nauwkeurig, secuur en accuraat.
  • Ben je communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Zelfstandig, flexibel en stressbestendig.
  • Ervaringen met CRM-systemen is een pré.
  • WFT Basis en WFT Hypotheken diploma’s zijn een plus.

Wat ga je doen?

📌 Het plannen van afspraken en het zorgen van de benodigde documenten voor hypotheekaanvragen.
📌 Contacten onderhouden met geldgevers.
📌 Controleren en accepteren van documenten.
📌 En nog veel meer ondersteunende werkzaamheden!

Ben jij geïnteresseerd? Solliciteer dan vandaag nog!