Voor onze opdrachtgever in de regio Amsterdam zijn wij op zoek naar een fulltime vestigingsmanager.
Als vestigingsmanager ben je verantwoordelijk voor een fijne sfeer en goed contact met de klanten binnen het filiaal. Je bent commercieel ingesteld en weet (nieuwe) klanten te binden. Jij zult regelmatig bij de grote spelers op bezoek gaan en ze uitnodigen voor diverse activiteiten, zo blijf je met de klanten in contact. Als vestigingsmanager ben jij verantwoordelijk voor de gehele klantengroep, deze varieert van ZZP’ers tot nationale account.
Als vestigingsmanager toon jij initiatief en wil jij de processen voor de klanten zo goed mogelijk maken. Hoe kan de beste productiviteit behaald worden en hoe bereik je de meest tevreden klanten? Kloppen alle prijzen en voldoet de servicebalie aan de wensen van de klant? Dit zijn een aantal vragen waar jij je als vestigingsmanager mee bezig zult houden. Wat draag jij bij aan de koopervaring van de klant?
Naast de verantwoordelijkheid die jij draagt voor klanten ben jij ook verantwoordelijk voor het aansturen van de manager logistiek & service en de afdeling verkoop. Hierbij horen ook HR-gerelateerde zaken zoals het voeren van voortgang- en beoordelingsgesprekken, ziekteverzuim en de in-, door- en uitstroom. Als vestigingsmanager houd jij je dus bezig met veel verschillende werkzaamheden waardoor iedere dag anders is.