Vestigingsmanager (fulltime)

Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bezorg jij de klanten een glimlach?

Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie binnen de business-to-business.

Competenties

Je weet van aanpakken en bent commercieel ingesteld. 

Vaardigheden

Je bent goed in het onderhouden van contact met klanten en medewerkers. 

Je bent in het bezit van een afgeronde hbo-opleiding in bijvoorbeeld een commerciële richting.

Je hebt kennis van bouwmaterialen.

Je bent communicatief sterk in zowel de Nederlandse als Engelse taal.

favicon

Voor onze opdrachtgever in de regio Amsterdam zijn wij op zoek naar een fulltime vestigingsmanager.


Als vestigingsmanager ben je verantwoordelijk voor een fijne sfeer en goed contact met de klanten binnen het filiaal. Je bent commercieel ingesteld en weet (nieuwe) klanten te binden. Jij zult regelmatig bij de grote spelers op bezoek gaan en ze uitnodigen voor diverse activiteiten, zo blijf je met de klanten in contact. Als vestigingsmanager ben jij verantwoordelijk voor de gehele klantengroep, deze varieert van ZZP’ers tot nationale account.


Als vestigingsmanager toon jij initiatief en wil jij de processen voor de klanten zo goed mogelijk maken. Hoe kan de beste productiviteit behaald worden en hoe bereik je de meest tevreden klanten? Kloppen alle prijzen en voldoet de servicebalie aan de wensen van de klant? Dit zijn een aantal vragen waar jij je als vestigingsmanager mee bezig zult houden. Wat draag jij bij aan de koopervaring van de klant?


Naast de verantwoordelijkheid die jij draagt voor klanten ben jij ook verantwoordelijk voor het aansturen van de manager logistiek & service en de afdeling verkoop. Hierbij horen ook HR-gerelateerde zaken zoals het voeren van voortgang- en beoordelingsgesprekken, ziekteverzuim en de in-, door- en uitstroom. Als vestigingsmanager houd jij je dus bezig met veel verschillende werkzaamheden waardoor iedere dag anders is.

Het bedrijf

Onze opdrachtgever betreft een succesvolle groothandel met diverse vestigingen door heel Nederland en richt zich op de business-to-business. De producten en diensten die zij verkopen maken deel uit van de herstel-, renovatie- en onderhoud in de bouwbranche. Met kwaliteitsproducten, diensten en professionele kennis zorgen zij ervoor dat hun klanten succesvol kunnen werken. Als vestigingsmanager maak je deel uit van een ambitieus en professioneel team en krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen. 

Als vestigingsmanager beschik je over de volgende kwaliteiten:

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de business-to-business;
  • Je bent operationeel en commercieel ingesteld; 
  • Je toont initiatief en bent goed in het aansturen van medewerkers; 
  • Je hebt kennis van bouwmaterialen;
  • Je bent goed in het onderhouden van contact met klanten. 

Als vestigingsmanager houd jij je bezig met de volgende werkzaamheden:

    • Je doet er alles aan om (nieuwe) klanten naar de winkel te krijgen
    • Je onderhoudt het contact met de totale klantengroep
    • Je houdt je bezig met het optimaliseren van de verkoopprocessen
    • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van de manager logistiek & service en de afdeling verkoop
    • Je kunt goed samenwerken met o.a. de andere vestigingsmanagers
    • Jij hebt oog voor de collega’s, maar verliest hierbij de gestelde doelstellingen niet uit het oog.
Ben jij ambitieus, betrokken en daadkrachtig? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Salarisindicatie is €3.200 tot €4.095 per maand.

Je bent fulltime en van maandag t/m zaterdag beschikbaar. 

Bonus

Een bonus met een maximum van 1,5 maandsalaris bij behalen van gestelde doelen.

Arbeidsvoorwaarden

Inclusief 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en 12 ATV dagen en pensioenopbouw conform Cao HIBIN. 

Volop mogelijkheden zodat jij je kunt blijven ontwikkelen en eventueel doorgroeien.

 Extra's

Leaseauto, laptop, telefoon en 20% personeelskorting.  


Solliciteer dan direct. Afhankelijk van de geldende maatregelen omtrent het coronavirus doen we de eerste gesprekken mogelijk online.

Een online assessment maakt deel uit van de selectieprocedure. 


Mail een knallende motivatiebrief + CV naar info@tophrdesk.nl 
Of bel/WhatsApp voor meer informatie met Nicole de Lange: 06 83 24 22 79.