Logistiek Manager (fulltime)

Kun jij processen verbeteren, resultaten behalen en medewerkers motiveren?

Bezit jij de volgende skills?

Werkervaring

Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.

Capaciteiten

Je weet verbinding te maken met klanten collega's en medewerkers. 

Vaardigheden

Je toont initiatief en je weet medewerkers te motiveren en aan te sturen. 

HBO werk- en denkniveau

Je bent in het bezit van een afgeronde hbo-opleiding in bijvoorbeeld een commerciële richting.

Kennis

Je hebt affiniteit met de bouw en bouwmaterialen.

Verantwoordelijkheden

Je draagt zorg voor o.a. de organisatie en coördinatie van commerciële en operationele processen. 

favicon

Voor onze opdrachtgever in de regio Amsterdam zijn wij op zoek naar een fulltime logistiek manager.


Als logistiek manager zorg jij ervoor dat de operationele processen zo goed mogelijk verlopen en ben jij verantwoordelijk voor het aansturen van (een deel van) het vestigingsteam. Daarnaast zorg jij ervoor alle operationele onderdelen van de bedrijfsvoering goed op elkaar worden afgestemd, waaronder het juiste assortiment, de optimale logistiek, betrouwbare voorraadadministratie en natuurlijk de uitstraling van de vestiging. Je bent resultaatgericht en streeft ernaar om samen met het team de gestelde doelstellingen te behalen. Het is belangrijk dat je affiniteit met de bouw en bouwmaterialen hebt zodat je klanten zo goed mogelijk kunt helpen, jij bent namelijk het eerste aanspreekpunt voor klanten. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor een aantal personele werkzaamheden, zoals de personeelsbezetting en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.

Het bedrijf

Onze opdrachtgever betreft een succesvolle groothandel met wel diverse vestigingen door heel Nederland en richt zich op de business-to-business. De producten en diensten die zij verkopen maken deel uit van de herstel-, renovatie- en onderhoud in de bouwbranche. Met kwaliteitsproducten, diensten en professionele kennis zorgen zij ervoor dat hun klanten succesvol kunnen werken. Als logistiek manager maak je deel uit van een ambitieus en professioneel team en krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen. 

Als logistiek manager beschik je over de volgende kwaliteiten:

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt ervaring binnen de business-to-business of de retail;
  • Je bent operationeel en resultaatgericht;
  • Je toont initiatief en bent goed in het aansturen en motiveren van medewerkers;
  • Je hebt affiniteit met de bouw en bouwmaterialen;
  • Je weet verbinding te maken met klanten, collega's en medewerkers.

Wat zijn je werkzaamheden?

Als logistiek manager houd jij je bezig met de volgende werkzaamheden:

    • Je houdt je bezig met de ontwikkeling en uitvoering van de operationele processen
    • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van (een deel van) het vestigingsteam
    • Je zorgt voor een goede presentatie en uitstraling van de vestiging
    • Je streeft ernaar om samen met het team de doelstellingen te behalen
    • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en het vestigingsteam
    • Je bent medeverantwoordelijk voor een aantal personele werkzaamheden, zoals de personele bezetting en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Ben jij ambitieus, collegiaal en resultaatgericht? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Dit heeft de organisatie jou te bieden

Vergoeding

Salarisindicatie is €2.800 tot €3.450 per maand.

Werktijden

Je bent fulltime en van maandag t/m zaterdag beschikbaar.

Bonus

Een bonus met een maximum van 1 maandsalaris bij behalen van gestelde doelen.

Arbeidsvoorwaarden

Inclusief 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en 12 ATV dagen en pensioenopbouw conform Cao HIBIN. 

Mogelijkheden

Volop mogelijkheden zodat jij je kunt blijven ontwikkelen en eventueel doorgroeien.

 Extra's

Laptop, telefoon en 20% personeelskorting.  

Ben jij de manager die wij zoeken?


Solliciteer dan direct. Afhankelijk van de geldende maatregelen omtrent het coronavirus doen we de eerste gesprekken mogelijk online.

Een online assessment maakt deel uit van de selectieprocedure. 


Mail een knallende motivatiebrief + CV naar info@tophrdesk.nl 
Of bel/WhatsApp voor meer informatie met Nicole de Lange: 06 83 24 22 79.